Estratto di un minuto del doppiaggio in dialetto parmigiano, realizzato nell'estate del 1996, tratto dal film "Ombre rosse" (1939) di John Ford. La voce di Ringo (John Wayne) è di Enrico Maletti


Con la qualità non si scherza. Parola di Enrico Maletti

PARMAINDIALETTO Tv


Tgnèmmos vìsst
Al salùt pramzàn äd parmaindialetto.blogspot.com

“Parmaindialetto” è nato il 31 luglio del 2004. Quest’anno compie 13 anni

“Parmaindialetto” l’é nasù al 31 lùjj dal 2004. St’an’ al compìssa 13 an’

Per comunicare con "Parmaindialetto" e-mail parmaindialetto@gmail.com

L’ UNICA SEDE DI “Parmaindialetto” SI TROVA A PARMA “PÄRMA”.







martedì 1 dicembre 2015

A Giuljàn Molòs al “diretór äd l'an' ”: prémi ala carjera. A Giuliano Molossi il “direttore dell'anno”: premio alla carriera.



(TESTO IN DIALETTO PARMIGIANO)

Ala guida ädla “Gazètta par 17 an' puntànd tutt su la parmigianitè. Al djalètt la sò lénngua pù amäda.

Marcordì 2 dzémbor a séz e méz äd sira (18,30) a Palàs Soragna séde äd l'Unjóne Parménse ädj Industrjäl a gh' srà la cerimònja äd consèggna dal “Prémi giornalìsstich Baldassarre Molossi – diretór äd l'an'” dal Rotary club Pärma a Giuljan Molòs, ex diretór ädla Gazètta äd Pärma ch' l'à guidè par 17 an' al giornäl “pù amè dai pramzàn”. Giuljàn 61 ani l'é la cuärta generasjón äd 'na dinastìa äd giornalìssta e di diretór ädla “Gazètta”, dal biznòn Pelegrén, al nòn Gontrado, al pädor Baldassarre, (Sarre) “ che i pramzàn dai cavì bjànch i s' arcòrdon cme al “Diretór ädla Gazètta”, ch' j ' àn dirèt al nòstor giornäl e j' én stè anca i proprietäri, dala fén dal XIX sécol a l'inìssi dal XX. Giuljàn l'é stè un amànt dal djalètt pramzàn e al l'é ancòrra incó. Ancòrra incó ch' al né pù al diretór cuand al m' incòntra par la cìtè am' saluta con un “parmigianìssim“ ciao Malètt, cme vàla ? “
(Tgnèmmos vìsst)




(TESTO IN ITALIANO)
Alla guida della “Gazzetta per 17 anni puntando tutto sulla parmigianità. Il dialetto la sua lingua più amata.

Mercoledi 2 dicembre alle 18,30 a Palazzo Soragna sede dell'Unione Parmense degli Industriali si terrà la cerimonia di consegna del “Premio giornalistico Baldassarre Molossi – direttore dell'anno” del Rotary club Parma a Giuliano Molossi, ex direttore della Gazzetta di Parma che ha guidato per 17 anni il quotidiano “più amato dai parmigiani”. Giuliano 61 anni rappresenta la quarta generazione di una dinastia di giornalisti e di direttori della “Gazzetta”, dal bisnonno Pellegrino, al nonno Gontrado, al padre Baldassarre, “del quale i parmigiani con i capelli bianchi ricordano come al “Diretór ädla Gazètta”, che hanno diretto il nostro giornale e ne sono stati anche proprietari, dalla fine del XIX secolo all'inizio del XX. Giuliano è stato un amante del dialetto parmigiano e lo è ancora oggi. Ancora oggi che non è più direttore quando mi incontra per strada mi saluta con un parmigianissimo “ciao Malètt, cme vàla ? “


Nessun commento: