"Al Condominni" poesia brillante in dialetto parmigiano di Bruno Pedraneschi,letta da Enrico Maletti

Estratto di un minuto del doppiaggio in dialetto parmigiano, realizzato nell'estate del 1996, tratto dal film "Ombre rosse" (1939) di John Ford. La voce di Ringo (John Wayne) è di Enrico Maletti


PARMAINDIALETTO Tv


Tgnèmmos vìsst
Al salùt pramzàn äd parmaindialetto.blogspot.com

“Parmaindialetto” è nato il 31 luglio del 2004. Quest’anno compie 16 anni

“Parmaindialetto” l’é nasù al 31 lùjj dal 2004. St’an’ al compìssa 16 an’

Per comunicare con "Parmaindialetto" e-mail parmaindialetto@gmail.com

L’ UNICA SEDE DI “Parmaindialetto” SI TROVA A PARMA ED E' STATO IDEATO DALLA FAMIGLIA MALETTI DI “PÄRMA”.







mercoledì 4 novembre 2009

Restauro della torre del Duomo, spuntano i privati

(Testo blu in Italiano)
Concluso l’intervento di messa in sicurezza 70 mila euro anticipati dal Comune.


Si è riunito in Municipio nella sede dell’assessorato ai lavori pubblici, un gruppo di lavoro per discutere sui lavori della torre del campanile del Duomo e sugli interventi per ripristinare la torre dopo il fulmine che ha colpito la torre e L’angiolén dal Dom.

Il gruppo coordinato dall’Assessore Giorgio Aiello e composto dal responsabile delle strutture pubbliche del Comune Giampaolo Monteverdi, dal presidente della Fabbriceria della Basilica Cattedrale Gualtiero Savazzini e dal tecnico della sicurezza Avanzino, ha preso atto della conclusione di messa in sicurezza della torre e del montaggio del ponteggio, alla fine di consentire un ispezione del campanile e l’installazione di un ascensore.

L’11 novembre si terrà un nuovo incontro, a cui parteciperà il soprintendente dei Beni artistici di Parma e Piacenza Luciano Serchia, Monsignor Franco Grisenti del Vescovado, l’Architetto Blasi e l’Ingegner Coisson dell’Università di Parma.
Gli esperti valuteranno il modo di adottare i finanziamenti dei lavori in programma, anche perché alcuni sponsor privati si sono offerti disponibili a dare il proprio contributo.


(Testo giallo dialetto Parmigiano)
Restàvor ädla tòrra dal Dòm, a vén fóra di privè

Concluz l’intarvént äd mìssa in sicurèssa, 70 mìlla èvro anticipè dal Cmóun. S’é riunì in Cmón in-t-la séda äd l’asesorät ai lavór pùbblich, un grupp äd lavór par discùttor sui lavór ädla tòrra dal campanil dal Dòm e su ilj intarvént par mètt’r a pòst la tòrra dòpa la sajètta ch’ l’à ciapè la tòrra e L’Angiolén dal Dom.

Al grupp coordinè da l’Asesór Giorgio Aiello e compòst dal responsàbil dil strutùri pùbblichi dal Cmón Giampaolo Monteverdi, dal presidént ädla Fabbriceria ädla Basilica Catedräla Gualtiero Savazzini e dal técnich ädla sicurèssa Avanzino, l’à tòt àt ädla concluzjón äd mìssa in sicurèssa ädla tòrra e dal montag’ dal pontèg’, ala fén äd consintìr n’ ispesjón dal campanìl e l’instalasjón äd n’ asensor.

Al 11 novémbor a ‘s tgnirà un nóv incóntor, indò parteciprà al sovrintendént di Bén artìsstich äd Pärma e Pjäzénsa Luciano Serchia, Monsgnór Franco Grisenti dal Vescväd, l’Architèt Blasi e l’Inzgnér Coisson äd l’Univarsitè äd Pärma.
J espèrt i faràn ‘na valutasjónil äd la manéra d’ adotär i finansiamént di lavór in programa, anca parché socuànt sponsor privè i sén ofèrt disponìbbil a där al pròpri contribut.
(Tgnèmmos vìsst)
(Pramzàn dal sas)

(Le foto sono state tratte da www.pramzanblog.com )

Nessun commento: