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Un po’ di tradizionale ed endemico scetticismo all’inizio : .
Ma è il terremoto del pomeriggio a tenere banco. A gh’ mancäva anca al teremot , fòrsi l’éra méj che, invéci che in riva al Nilo, chi dènt’r al teator, ch’ l’Aida chi i l’ avisson fata adrè Po. E poi si entra nel vivo del capolavoro verdiano : i’m san’ poch tri parzonér in fila, j ò vìsst da chi indrè dil séni con dil fili äd parzonér. S’ a ‘n gh’ é mìga äd compärsi basta guardär’s in gir con tutt chi parzonér che, invéci ‘d stär in galéra, j én fóra.
Non convincono del tutto i protagonisti anche se la bella Aida sembra eccellere sugli altri non solo come voce … Aida l’é blén’na un bél pò, l’é pròprja ‘na béla morètta. Ch’ l’ à sia anca lè n’ anvoda äd Mubarak ?. C’è né anche per il tenore : Chilù, povrén, al gh’à l’influensa. Al gh’à ‘na voza ch’la pär laväda con la varechina>. Non viene risparmiato nemmeno il basso Malinverno : al gh’à un cognòm ch’al s’adata ala stagjon.
Un loggionista storico si abbandona ad una battuta amara : La scenografia è assolta con formula piena anche se una battuta merita di essere citata : con ch’il luzi blu i päron tutt Avatar.
C’ e n’è anche per il maestro: al méstor al zbandiera trop. <Al va bén al Palio äd Siena;.
C’è spazio per un lontano ricordo: la primma d’Aida al Regio in-t-al 1872 l’é städa n’apoteosi. Còlla äd st’an’ l’é ‘na…. Ciclosi.
In conclusione, un’Aida, per i loggionisti, da sei meno meno :
(Nelle foto di Pietro Maletti): 1) l'interno del Teatro Regio preso dai loggioni. 2) L'arrivo di Vincenzo Bernazzoli nei loggioni. 3) Il decano dei loggionisti Luigi Mistrali "Gigén",con il giornalista Lorenzo Sartorio.4) I preparativi per il dopo Aida a base di salumi e malvasia, da parte della Corale Verdi.)
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