(Testo blu in Italiano)
Concluso l’intervento di messa in sicurezza 70 mila euro anticipati dal Comune.
Si è riunito in Municipio nella sede dell’assessorato ai lavori pubblici, un gruppo di lavoro per discutere sui lavori della torre del campanile del Duomo e sugli interventi per ripristinare la torre dopo il fulmine che ha colpito la torre e L’angiolén dal Dom.
Il gruppo coordinato dall’Assessore Giorgio Aiello e composto dal responsabile delle strutture pubbliche del Comune Giampaolo Monteverdi, dal presidente della Fabbriceria della Basilica Cattedrale Gualtiero Savazzini e dal tecnico della sicurezza Avanzino, ha preso atto della conclusione di messa in sicurezza della torre e del montaggio del ponteggio, alla fine di consentire un ispezione del campanile e l’installazione di un ascensore.
L’11 novembre si terrà un nuovo incontro, a cui parteciperà il soprintendente dei Beni artistici di Parma e Piacenza Luciano Serchia, Monsignor Franco Grisenti del Vescovado, l’Architetto Blasi e l’Ingegner Coisson dell’Università di Parma.
Gli esperti valuteranno il modo di adottare i finanziamenti dei lavori in programma, anche perché alcuni sponsor privati si sono offerti disponibili a dare il proprio contributo.
(Testo giallo dialetto Parmigiano)
Restàvor ädla tòrra dal Dòm, a vén fóra di privè
Concluz l’intarvént äd mìssa in sicurèssa, 70 mìlla èvro anticipè dal Cmóun. S’é riunì in Cmón in-t-la séda äd l’asesorät ai lavór pùbblich, un grupp äd lavór par discùttor sui lavór ädla tòrra dal campanil dal Dòm e su ilj intarvént par mètt’r a pòst la tòrra dòpa la sajètta ch’ l’à ciapè la tòrra e L’Angiolén dal Dom.
Al grupp coordinè da l’Asesór Giorgio Aiello e compòst dal responsàbil dil strutùri pùbblichi dal Cmón Giampaolo Monteverdi, dal presidént ädla Fabbriceria ädla Basilica Catedräla Gualtiero Savazzini e dal técnich ädla sicurèssa Avanzino, l’à tòt àt ädla concluzjón äd mìssa in sicurèssa ädla tòrra e dal montag’ dal pontèg’, ala fén äd consintìr n’ ispesjón dal campanìl e l’instalasjón äd n’ asensor.
Al 11 novémbor a ‘s tgnirà un nóv incóntor, indò parteciprà al sovrintendént di Bén artìsstich äd Pärma e Pjäzénsa Luciano Serchia, Monsgnór Franco Grisenti dal Vescväd, l’Architèt Blasi e l’Inzgnér Coisson äd l’Univarsitè äd Pärma.
J espèrt i faràn ‘na valutasjónil äd la manéra d’ adotär i finansiamént di lavór in programa, anca parché socuànt sponsor privè i sén ofèrt disponìbbil a där al pròpri contribut.
(Tgnèmmos vìsst)
(Pramzàn dal sas)
(Le foto sono state tratte da www.pramzanblog.com )
Iscriviti a:
Commenti sul post (Atom)
Nessun commento:
Posta un commento